poniedziałek, 15 czerwca 2015

Jak określic typ sylwetki i jakie wystepuja

Cześć dziewczyny! 
dawno nie było postu pogoda sie zepsuła nie moge wykonac zdjec a wczesniej nie miałam na to czasu wiec postanowiałam zrobic dla was post na temat typow sylwetek i jak okreslic swoja! 
Mysle, ze wam sie spodoba i bedzie przydatny pościak :D 
ja całe zycie zyłam w bledzie! ponieważ zwracałam uwage na proporcje miedzy biustem a biodrami a to blad!! 

Z A C Z Y N A J M Y 

określenie jakim typem jesteśmy: 

dziewczyny należy zmierzyć sie w ramionach i biodrach 
linia ramian powinna odpowiadać/ byc proporcjonalna do linii bioder a nie 
jak to ja zawsze mierzyłam linia bioder do lini biustu! 
bez wyjatku jaki mamy biust czy mały czy duzy to nie on okresla typ sylwetki.
Dysproporcja wynosi 3 cm czyli jesli mamy roznice mniejsza niz 3 cm to nic..
np. ja mam 97/68/96  jest cm roznicy ale to nadaj typ B czyli klepsydra 
mimo, ze mam mały biust 


typy sylwetek :


wyrózniamy trzy podstawowe typy sylwetki 

czyli tzw. B C i A 

wystepuja takze rozmiary  D E i F sa ta odpowiedniki tych lecz powyżej romiaru 42

sylwetka A
charakteryzuje sie zazwyczaj szerokimi biodrami i umiesnionymi nogami biust nie ma znaczenia
wymiary przykladowe to 89/68/102 :)  

sylwetka B
proporcje sa odpowiednie jak juz wpomniałam linia ramion rowna lini bioder zarysowana talia 
wymiary tak jak np. u mnie  97/68/96  biust nie ma znaczenia 

sylwetka C 
linia bioder talii i bioder jest prawie, ze na tej samej linii , brak talii szerokie ramiona i biodra
np. 100/98/101 :) 

            proporcje ciała moga sie zmieniac wiec nie zyjmy całe zycie w przekonaniu o niezmiennej sylwetce ...
szczegolnie podczas tycia moze sie ona zmieniac, każdej z nas kg odkładaja sie gdzies indziej ramiona brzuch biodra :) 
kilogramy nie maja znaczenia jaki nosimy rozmiar ! nie porownujcie sie do innych osob poprzez wage! 
wymiary ciała to najważniejsze :).




i to by było na tyle jesli wam pomogłam 
piszcie w komentarzach jak i podawajcie wymiary! 
jesli chcecie np. post na temat korygowania tych typów sylwetek i 
sztuce uwydatniania tego co najlepsze dawajcie znac w komentarzach 
to postaram sie przygotować posciak dla was :)





BUZIAKI 
+ _ +

2 komentarze:

  1. Super post! Ja ostatnio wyczytałam , że mam sylwetkę I

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami ciężko jest określić, wiele jest artykułów w których mijają sie z prawda :)
      Ja 4 lata zylam w bledzie i zle dobierala. garderobę :))
      A warto to określić !

      Usuń