piątek, 24 lipca 2015

magia serc

czesc!
dawno mnie tutaj nie było :) nie miałam czwasu, cały czas sie cos działo jezioro wypady pobyt u chlopaka spotkania z była przyjaciołka itp ttd
Lubicie zmiany? u mnie nadchodzi taki czas w życiu, ze musze zmienic dotychczasowy tryb zycia podjać odpowiednie decyzje wziąć swoje życie twardo we własne rece i przestać sie ogladac na innych...martwi mnie to.
Ciągły metlik w głowie! a jak to bedzie? a czy dam rade? a czy ja sie do tego nadaje? moze jeszcze troche?
Wydaje mi sie, ze nie ma co zwlekac latka leca nieubłaganie niestety :( nie lubie zmian nie wiem co sie za nimi kryje...chetnie bym trwała cały czas w tym co jestem :)

Ale przejdzmy do posta dzis słodko :D czarna koszula w serduszka i jeans :) zobaczcie !!

                                                                   




















<3

3 komentarze:

  1. sliczny makijaz i koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  2. torebka i koszula świetna

    zapraszam do mnie http://iamemilia.blogspot.com - jak podoba się blog zaobserwuj go

    OdpowiedzUsuń