poniedziałek, 10 sierpnia 2015

dwa w jednym :)

Witam :)
mamy pełne lato lecz jest zdecydowanie zbyt duszno :/
w piątek byłam u dentysty na rwaniu zęba 6...
samo rwanie nie jest takie straszne ale to co dzieje sie teraz po to juz masakra! 
nie moge nic jesc od piatku sam rozgotowany makaron i kaszki, nie moge zbytnio pic nic jedynie lekko moczyc usta i do tego ten upał! 
a rana jaka byla taka jest nic sie nie goi...
w sobote z chlopakiem i znajomymi wybrałam sie na szybki wypad nad Soline :D w nastepnym poscie dodam wam kilka zdjeć z pobytu :) 
dzis w poscie dwie stylizacje, które wygrzebałam na lapku :) 
zapraszam ----->




















11 komentarzy:

  1. Nie usuwałam jeszcze nigdy zęba , ale nie przepadam za wizytami u dentysty :)
    Piękne fotki :)
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo nie przepadam ale jak trzeba to trzeba
      Dzis bylam znowu sa powiklania ale opisze w następnej notce :)
      A co do zdjęć dziękuję :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Spodnie z Tally ..nity byly przyczepia e samodzielnie :)
      Tak czy inaczzej dziękuję

      Usuń
  3. wyglądasz bardzo dziewczęco :-) fajnie! zapraszam do mnie w wolnej chwili :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś śliczną dziewczyną :)! Stylizacje też są ok ;)! Poszukaj fotografa ;)! Na moim blogu pojawił się nowy post ze stylizacją na wesele : http://kingefashion.com/weeding-look/- zapraszam serdecznie do oceny tej stylizacji:)! Będę zaglądać tutaj częściej. Buziaki, Kinga :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wyglądasz na 21 lat, piękne oczy i bardzo ładny make up (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) w sumie duzo osób mi to mówi to chyba dobrze 😉✋

      Usuń