poniedziałek, 24 sierpnia 2015

koniec wakacji 1

Czeesć :/ 
Mija 3 tydzien a moje dziąsło nadal sie nie zagoiło...
jestem przerażona i zdenerwowana zarazem.Wakacji  koniec został nam ostatni tydzien ale jest i dobra wiadomosc znowu bedzie bardzo cieplo! z czego sie baardzo ciesze i wyruszam sobie nad jeziorko na ostatnie opalanko tego roku na weekend :).
Łapie mnie chyba juz jakas jesienna depresja lub czuje sie tak przez moja "kochana" chorobe :( 
sama juz nie wiem jakos mi sie nic nie chce, nic mnie nie bawi i wszyscy na około mnie irytuja...
Nie lubie sie tak czuc ! 
Mam dzis dla wam zdjecia, ktore moim zdaniem wyszłay niezle :) tym bardziej ze nie sa obrabiane i wgl :) 
Post typu "koniec wakacji  postanowiłam podzielic na dwa posty w kazdym inna stylizacja..
zapraszam 













zapraszam :: 




22 komentarze:

  1. ale super zdjęcia. Bardzo fajny post! Cieszę się że Cie obsewuje :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo Ci dziekuje :*
      i ciesze sie ze Ci sie podoba :))

      Usuń
  2. śliczna sukienka;) Głowa do góry! Jesień też jest piękna;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* no mam nadzieje ze zbyt deszczowa nie będzie :/

      Usuń
  3. też się cieszę na powrót słoneczka ;) i nie martw się, wszystko się ułoży ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia, wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A potem z chłopakiem na beli bądź ściernisku....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie upadlam jeszcze tak nisko aby się ruch** na jakichś polach lub nie wiadomo czym, ale ty chyba przetestowales/as juz wszystkie miejsca począwszy od krzaków :D hahah

      Usuń
  6. to Ty prezentujesz ciałem (wylewne cycki z puch up ) z jakich zakątków możesz korzystać....niektóre zdjęcia mówią same za siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sam masz push up ale we łbie :D i gdzie ty widzisz te wylewne haha cycki :) wez sie lecz bo mnie to nie rusza a ty się aby ośmieszasz człowieku :)

      Usuń
  7. Fajny blog;)! Na moim blogu pojawił się nowy, wakacyjny post : http://kingefashion.com/zakynthos-2015-holidays/- zapraszam serdecznie na bloga. Będę zaglądać tutaj częściej. Buziaki, Kingefashion

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie wyglądasz <3 piękna sukieneczka! miło popatrzeć na te wakacyjne stylizacje gdy za oknem szaro i buro :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) mam jeszcze dwie w zanadrzu niestety problemy z komputerem i brak możliwości dodania :/.
      Pozdrawiam :*

      Usuń