poniedziałek, 31 sierpnia 2015

koniec wakacji 2

Cześć wszystkim :) 

Na wstepie chce pozdrowic anonimka, który dał o sobie znac w ostatnim poscie :D zwiekszasz mi liczbe wyswietlen kc :* .
Dzisiaj  postu pt. koniec wakacji czesc dalsza i ostatnia :) zdjeć bardzo malusio :( 
za co serdecznie przepraszam ! aczkolwiek aby post nie był tak ubogi dodam na koniec kilka inspiracji...
Dodatkowo szykuje dla was post kosmetyczny wpadło mi w rączki kilka perełek.
Tak na marginesie to jestem zirytowana ! wszedzie sa jacyś idioci
anonimki tutaj anonimy na asku a takze na snapie czego sie nie spodziewałam..
chlopak wysyłam mi snapki z pozdrowieniami itp a gdy napisał do mnie czego mu nie odpowiadam na snapy a ja udzieliłam odpowiedzi ze nie mam zamiaru snapowac z obcym czlowiekiem zaczął mnie wyzywac i obrazać...
to juz przechodzi ludzkie pojecie co Ci ludzie wyrabiają! 
Obrażają ludzi nie znajac ich, obrażaja bo zazdroszcza, obrażają bo sami sa gowno warci i chca sie dowartościowac lub obrazaja tak po prostu za cos co ktoś robi bo sami by chcieli ale nie maja odwagi...
To co sie dzieje jest przerażające..kiedys mnie to dotykało ale juz teraz brzydko mówiąc leje na to, ale to w jakim to kierunku wszystko zmierza to ojej.
Ale przejdzmy do postu bo zamiast krótkiej notki wyjdzie zaraz jakas rozprawka na 10 stron :) 

let's goo ----> 



















co myslicie o takiej torebce? :) 




tyle ode mnie dla was! 
miłego dnia i dla niektorych miłego
 rozpoczecie roku szkolnego i determinacji!! :* 


18 komentarzy:

  1. Fajne, sielskie zdjęcia :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczne zdjęcia i super zestaw:*

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz :) śliczne zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz cudownie. Idealnie dobrałaś stylizację do miejsca. :)

    Zapraszam do mnie,będę wdzięczna za poklikanie w linki. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/08/firma-dresslink-godna-polecenia.html

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe stylizacje, oryginalny blog:)
    http://clauddfashion.blogspot.com/ zapraszam Cię do mnie, możę tez cos znajdziesz dla siebie;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przejmuj się ludźmi którzy nie mają własnego życia
    i muszą wtrącać się w cudze. Po prostu nie wszyscy
    mają poukładane w głowach :)
    świetne zdjęcia, jesteś śliczna. Inspiracyjne fotki
    też super :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo za mile slowa 😚 i zgadzam sie z Toba.
      Takze pozdrawiam ❤

      Usuń
  7. Jakie piekne inspiracje!;)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ")

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna koszula :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne zdjęcia, śliczny uśmiech!:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie! Buziaki! ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Koszula naprawdę świetna :) pozdrawiam Joanna.

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny look na zakończenie lata!

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna figura :*

    zapraszam do siebie : milencza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń