poniedziałek, 3 sierpnia 2015

róż & jeans !

Witam was :) 
Ostatnio po pewnym zdarzeniu w moim życiu zaczełam sie zastanawiać czy istnieje przyjazn,
czy to pojecie w ogóle ma miejsce bytu w dzisiejszych czasach ?
i doszłam do wniosku, że nie.. 
To przykre ale dość prawdziwe niestety. Osoba, która zawsze uważałam za najlepsza przyjaciółke nr.1 zaczeła sie odwracać, natomiast przyjaciólka nr. 2 trwała ze mną zawsze przy czym po jednym glupim słowie szczerości z mojej strony nie odzywa sie i ma centralnie mnie w d.. :) .
Z przyjaciólka nr. 1 odbudowałam juz relacje lecz zebym miała powiedziec, ze to jest to samo co kiedys? nie wiem sama :) 
jestem przekonana, że nigdy w życiu nie nazwe nikogo swoim przyjacielem...
mimo, że mam naprawdę  juz teraz kochane osoby przy sobie ..

Przejdzmy do zdjęć, które robiła mi Agnieszka :*** 
bardzo fajnie spedziłysmy ten czas!! 














 :** buziaki 

6 komentarzy:

  1. słodziutko :-) oj z tymi przyjaźniami... wiem coś o tym... Pozdrawiam i dołączam do obserwatorów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba dzis normalne :D
      Dziękuję Ci bardzo :* bardzo mnie to cieszy ❤

      Usuń