piątek, 9 października 2015

cmok cmok

Witam!
Baardzo dlugo mnie nie bylo bo ąz ponad miesiac :/
niestety nie bylo to spowodowane moim brakiem czasu lecz brakiem wspołpracy przez komputer, trafił on do naprawy i dopiero odebrany.
Minął miesiac lecz wiele sie nie wydarzyło :) zaczełam ostatni rok szkoły z ogromnym przeziebieniem :( 
Wystapiło kilka wizyt u lekarza, duże prace domowe i czeste wypady do bardzo dobrej kolezanki :) 
Byłam na imprezie ( szok ) i poznałam kilka osob :) 
A nawet pogodzxiłam sie z osoba co do ktorej myslalam, ze juz nigdy nie bede utrzymywac znajomosci :). 
Jedyne co sie nie zmieniło to moj związek! nadal jest pieknie i spokojnie a miłość kwitnie niemalże jak w pierwszym miesiacu a juz niedługo minie trzy latka :) 
Kocham go najmocniej i daje mi wiele wsparcia, zrozumienia i podnosi mnie na duchu i podbudowuje...a o to własnie chodzi :D 
Nie zwracajcie uwagi kochane tak na wyglad przy wyborze partnera bo was to zgubi niesamowicie i nigdy nie zaznacie szcześcia! nie ograniczajcie sie do łądnej buzi i dogich ciuchów bo jedyne czego bedziecie sie mogły spodziewac to zachwyt innych, gdzie nie bedzie miejsca juz na uczucie, cieplo, czulosc i przyjazń... 
Zyjemy w swiecie gdzie dla wiekszości bardziej ważne jest zdanie innych niz samo w sobie nasze szczescie i zadowolenie.
Olejcie to co mowia inni! kochajcie tego co na to zasługuje wygladajcie tak jak wam odpowiada a bedziecie najszczesliwszymi ludzmi na swiecie!! 

Przejdzmy do zdjec! :D 
zdjecia jeszcze z wakacji...nie robiłam nowych projektow bo nie widziałam sensu przy braku mozliwosci dodania posta i zrzucenia ich...
Zdążyło sie zrobic bardzo zimno wiec u mnie jeszcze kilka promykow słonca :) 








bakus :* koniecznie chcaił sie przyłaczyc do zdjec :D 













miłego ! :** 

4 komentarze: