czwartek, 5 listopada 2015

Jesiennie

Czesc wszystkim :) 

Za oknem mamy jesien na całego! jest to zdecydowanie moim zdaniem najgorsza pora roku...
zdecydowanie wiecej deszczu niż słońca aczkolwiek w ostatnich dniach mielismy kilka pieknych i zachwycajacych dni :). 
Z racji tego, ze jest was coraz wiecej postanowiłam cos zrobic z estetyką zdjeć :) 
Zazwyczaj odmawiałam sesji zdjeciowych fotografom ale postanowiłam w końcu sie skusić i jestem w trakcie umawiania sie na projekt :).
Mam nadzieje, że bedzie to bezstresowa zabawa :D 
A co do pytania jednej z was.. nie prowadze tego bloga dla zysku! jest to tylko i wyłacznie zabawa i dodatkowe zajecie :).
Ale przedżmy do zdjec! wykorzystana pogoda i wygłupy z koleżanka :) zapraszaam! 



PRZYPOMINAM O PROMOCJI -49% W ROSSMANIE !! 
OD 7 DO 13 LISTOPADA OCZY: tusze, kredki, cienie, eyelinery 
OD 14 DO 20 LISTOPADA TWARZ : podkłady, pudry, bronzery, korektory do twarzy 






























a tutaj z Agnieszka :* 



buziaki :*


20 komentarzy:

  1. Jesteś mega śliczna!
    A te czarne spodnie, świetnie Ci podkreślają figurę! ;)

    http://natalistylee-s.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się kurtka :) masz bardzo ciekawą urodę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziekuje bardzo :) co do urody pierwsze słysze takie cos ale dziekuje :D

      Usuń
  3. śliczne wyglądasz !
    ta koszula najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez jest moja ulubienica w szafie :)

      Usuń
  4. Masz świetną figurę. I ogólnie ładna dziewczyna z Ciebie. Ja tylko czekam na promocję na eyelinery! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez! ale bardziej no podkład z Rimmela :D

      Usuń
  5. Świetna stylizacja :D Zakochałam się w twoich brwiach *.* Idealne ! :)
    STROUTFITTER

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej! Dziękuję kochana 😍👍 milo

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham takie buty!

    Zapraszam do mnie, dodałam post!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś niesamowicie zgrabna i ładna ;) Sama nałożyłabym taki zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna dziewczyna z ciebie ale brakuje pod zdjęciami info o np makijażu który został wykonany jak i o stylizacji z jakiej firmy dany ciuch.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O firmach zapominam zawsze a jesli chodzi o makijaż to nie widzę takiej potrzeby...w sumie nawet te bardzo znane blogerki takiego czegos nie robią. Wiec nie widzę sensu. Ale dzieki 😉👍

      Usuń