poniedziałek, 23 listopada 2015

my inspiration

Cześć:) 

Dzisiaj kilka inspiracji z mojej strony...
Chce być systematyczna a z braku własnego  projektu poszperałam troche w internecie :)
jesiennie letnio i wiosennie...pastele, czerń i burgund.
Zapraszam na instagram i ask ---> zakładka KONTAKT/strony internetowe.
Miłego ogladania :) 























długi płaszcz z wiazaniem bardzo modny :) 
podbił dużo serc 




 spodnie swego czasu dostepne byly w sklepie ZARA 

zdecydowanie piekne i odpowiednie odcienia na jesień 


dłuższy czas w obiegu ale cudowne i tak :) 




niedługoo...

 
bede mieć i ja :D


natomiast to juz przeszłaś ale i tak robi wrażenie :D 






mam nadzieje, ze sie podobało zainspirowałam kilka osob 
i tchnęłam do działania i ruszenia z postoju :).
Serdecznie zapraszam do obserwowania! 

8 komentarzy:

  1. Świetne stylizacje, ale pierwszy sweter jest boski <3
    Ah chciałabym mieć takie piękne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny mix zdjęć !!! Kocham takie inspiracje <3


    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne inspiracje :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Urzekł mnie sweterek z pierwszego zdjęcia i maksy :*
    Oliwia-golebiowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń