poniedziałek, 16 listopada 2015

Trwałość czy uległość...





Zazwyczaj postanowienia nasze wiążą sie z Nowym Rokiem, lecz bywają też i wyjątki
w ciągu roku...
Niestety silna wola jak i wytrwałość w tym czego tak na prawdę pragniemy posiada zdecydowanie mała liczba ludzi.
Zazwyczaj wolimy odpuścić i ponieść sie pokusie niż spiąć dupke i walczyć!
Musimy sie nauczyć walczyć ze sobą a gdy nastanie czas gdy nam sie to w końcu po ciężkiej walce uda, dostaniemy skrzydeł i bedziemy NAD...
Jakże dumni i zadowoleni z życia a do tego ze spełniającymi się marzeniami a nie tylko rozmyśleniami o nich! 

























a jak zakupy w Rossmanie? wykorzystane okazje? 
ja wykorzystałam ale tak w 100% zadowolona nie jestem.



a co tu mamy!? 
Wszyscy mają mam i ja! bedzie recenzja...  


 

                                           instagram    https://www.instagram.com/nevjuu/


podoba wam sie? zapraszam 
 do obserwowania! buziaki :*



16 komentarzy:

  1. Śliczna stylizacja, pięknie ci w tych kolorkach :) :* czekam na recenzje:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw jednak chyba już nie na tę porę roku :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam sie 😊 aczkolwiek bylo bardzo cieplo

      Usuń
  3. Bardzo podoba mi się stylizacja :)
    Ja również skorzystałam z promocji :D
    I jestem bardzo,bardzo happy ;D hihi
    U mnie również będzie recenzja ,więc zapraszam do zaglądania ;)

    www.polayourstyleyourway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze ze przynajmniej ty bardzo zadowolona z zakupów 😉 zajrzę oczywiście 👍

      Usuń
  4. Amazing post. Well done! Keep going

    PLEASE COME TO WATCH MY LAST VIDEO

    http://defended.eu/post-mano-swartz-first-video

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny dziewczęcy zestaw, prześliczna spódnica i widzę, że zakupy zrobione. też coś tam po dokupowałam. :p
    z tymi postanowieniami to zawsze są perypetie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie 😊 tez mam zawsze problem z twardym darzeniem do niektórych rzeczy.

      Usuń
  6. Cieszę się, że pomimo jesiennej szarugi, zdecydowałaś się jeszcze na kolory, ponieważ na większości blogów już gości jesień, czyli szaro,buro i ponuro... jednym slowem deprecha :/
    spódniczkę masz piękną- przeuroczo w niej wyglądasz :)

    Tez poszalalam na tej akcji w rossmanie- mogliby częściej takie organizowac :P hehe
    tez uzywam fluidu z rimmela Stey matte- jest super !

    pozdrawiam :)
    daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dosc cieplo bylo 😊. Swoja droga ten podkład kupiłam pierwszy raz i w sumie wysusza troche mi buzie 😒 takze nie bardzo 👎.
      Pozderki 👊

      Usuń
  7. Ja niestety nie mam silnej woli, chociaż jak trzeba to potrafię się spiąć i dążyć do celu :)

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przynajmniej umiesz od czasu do czasu 😊
      Hmm w sumie możemy 👌

      Usuń
  8. świetna spódniczka! nie zamarzłaś przy robieniu zdjęć?:D
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie! Bylo dosc cieplo o ile sie nie mylę 13 stopni wiec jak na ta porę to dosc przyjemnie 😉

      Usuń
  9. Bardzo podoba mi się wycięty bok....fryzura super, spódniczka urocza (:

    OdpowiedzUsuń