wtorek, 1 grudnia 2015

Kremowanie Włosów





Czesc!

   

Z racji mojego zawodu czyli Fryzjer" mam manie włosomaniaczki! :) 
Wszystko musze wypróbować, wszystkiego sie dowiedziec i zaraz to miec! :) 

Dzisiaj powiem wam kilka słów na temat KREMOWANIA WŁOSÓW
coraz wiecej informacji na ten temat pojawia sie w internecie postanowiłam sprobować i ja iprzekonać sie czy to rzeczywiscie działa takie cuda :) .

Kremy oprócz tego, ze zawieraja olejki moga także zawierac witaminy i ekstrakty roslinne,
czyli moga w jakis sposob lepiej nam te włosy odżywić i wzmocnić.

Jakie kremy mozna do tego użyć?
sa to kremy do stop, ciała, rak, twarzy, balsamy, mleczka..wszystkie te ktore np sie nie sprawdzily powodowały na naszej skorze uczulenie i szkoda ich wyrzucać.
Trzeba jedynie pamietać aby te kremy nie były matujace lub przeciwtrądzikowe 
gdyż zamiast pieknego efektu uzyskamy sianko i wysuszenie :)
A! i unikajmy parafiny w składzie. 

Krem nakładamy przed myciem na suche, mokre lub zwilżone włosy..
i trzymamy godzine badz kilka godzin wedle uznania :)
Nastepnie normalnie zmywamy szamponem nakladamy maske badz odzywke jakies serum czy olejki do zabezpieczenia wlosow do kolejnego mycia.

Moja zdanie na ten temat?
fajny sposob zamienny z olejkowaniem aby wlosy sie nie przyzwyczaiły :) 
włosy sa  sztywniejsze niz zazwyczaj, sa lsniace, nawilzone i zdecydowanie lepiej wygladajace wizualnie gdyż krem zamyka łuskę.

Czy sprobuje jeszcze raz?
oczywiscie! 




Wybaczcie za brak zdjec niestety
 straciłam moj efekt przed i po :D


17 komentarzy:

  1. Wow nie słyszałam jeszcze o kremowaniu włosów :D ciekawy pomysł musze wypróbować :P
    http://marijory.blogspot.com/2015/11/wishlist-dressgal.html kochana klikniesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wypróbuj i dawaj znac jak efekty :D
      juz pedze do Ciebie :)

      Usuń
  2. Ciekawy pomysł! Kiedyś wypróbuje!
    Zapraszam do siebie! #MARYCHRISTMAS to moja świąteczna seria postów. Pierwszy z nich już na blogu.life-that-inspired.blogspot.com Zapraszam do obserwacji! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię kremować. ostatnio moim ulubieńcem zrobiło się masło z shea z Isany + zmywanie szamponem z czarnej rzepy. włosy po tym zestawie są cu-dow-ne, przynajmniej moje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Malo to ulubieniec każdego do tego typu pielęgnacji :)

      Usuń
  4. Nigdy nie kremowałam xd

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ojej :D ciekawe to jest
    ja co prawda nie jestem fryzjerką , ale włosy to też mój mały bzik ;)

    super post i blog!!!

    udanego dnia :**

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwszy raz o tym słyszę, muszę wypróbować :D
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja juz próbowałam i ta metoda sprawdza się świetnie u mnie.
    Olvvia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Oo musze wypróbować z tym kremowaniem włosów :)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kto ci robi zdjęcia i jakim aparatem? Proszę o odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia robię sobie sama 😊 ewentualnie chłopak 😊

      Usuń
  10. trzymamy godzinę lub więcej? nie dla mnie... ;-)

    OdpowiedzUsuń