wtorek, 19 stycznia 2016

Sesja zdjęciowa nr.1

Cześć Wszystkim! 




Przychodze do was dzis z pierwszymi efektami mojej pierwszej w zyciu sesji zdjęciowej. 
Musze wam powiedzieć, że się stresowałam strasznie! gdy 
 byłam juz w umowionym miejscu oczywiście przed czasem :p miałam ochote ucieć i powiadomić fotografa o np. zatruciu.
Oczywiście nie byla to  jakaś mega
 sesje z fotografem po studiach i nie wiadomo iloma latami praktyki ale chlopak jest na prawde uzdolniony.
Gdy juz wsiadłam do samochodu napięcie troche zmalało podczas rozmowy i żartów natomiast po dojechaniu na miejsce zdjeć dostałam paraliżu :D 
stałam przed aparatem wiedziałam, że musze sie ruszyć cos ze sobą zrobic ale nie wiedziałam co i zastanawiałam sie PO CO JA SIE NA TO ZGODZIŁAM SKORO SIE DO TEGO NIE NADAJE!? 
Jestem strasznie wstydliwąosobą jeśli chodzi o niektóre rzeczy w życiu ale myśle, że jak na pierwszy raz na zimno które panowało az nie czułam
 dłoni i złe światło zdjecia wyszły całkiem apetycznie :). 
Jeszcze jedną rzeczą jaką bym chciała wam powiedzieć jest to że pamietajcie! 
Jeśli macie w życiu mozliwość spróbowania czegoś, czegoś nowego, czegoś co juz dawno chcieliście nie bojcie sie! 
Przełamcie wstyd i myśl " ja sie nie nadaje" i do dzieła!!
Bo inaczej bedziecie żałować tego do końca życia, że jednak nie spróbowaliście.
Jest to także idealne ćwiczenie na przełamanie
 siebie i wyjście w końcu przed szereg dla osób wstydliwych, którzy zawsze trzymali sie z boku gdzieś w kącie a mają juz tego dość i przeszkadza
 im to juz teraz w życiu codziennym jako osoba starsza a nie 7latek bojący sie iść pod tablice.

Co do ubrania, ktore mam na sobie ewidentnie nie na taka pogode :) 
raczej zwyczajne połączenie koszuli, woskowych spodni i Timberków.

















nastepna zdjęcia sa juz bez przeróbek







Fot. Marcin Raczkowski















19 komentarzy:

  1. Boziu wyglądasz przepięknie i te ciuchy!
    Zapraszam do mnie :*
    Olvvia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne zdjęcia, pięknie wyglądasz! :))
    Pozdrawiam, MÓJ BLOG!

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam Cię. Sama od roku chce iść na taką profesjonalna sesje ale strasznie się wstydzę.. Dziękuję ze wpadłas odpisałam na twój komentarz i zapraszam częściej pozdrawiam stylled.blogspot l.com :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idz kochana! Tylko na pierwszy raz postaraj sie poszukać miłego młodego fotografa żebyś sie nie zrazila dretwa i zbyt oficjalną atmosfera ze starszym fotografem 😊 bo jednak jest różnica.

      Usuń
  4. bardzo fajna stylizacja ;)


    http://foreveryoungxdo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastycznie wyglądasz:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale podoba mi się Twoja fryzura! Taka z pazurem ^_^

    http://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Strasznie fajnie czyta się Twojego bloga,a stylizacja jak najbardziej na plus :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zdjęcia powychodziły :33

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz rację, trzeba próbować nowości- gdybyś tam nie poszla, to pozniej byś załowała, a tak po przynajmniej sprawidziłaś swoich sił i możliwości, teraz wiesz, na co Cię stać :)
    Z życia trzeba czerpać pełnymi garściami i wyciskać je jak cytrynę :) hehe

    Mi się podoba ta sesja- nie wyglądasz na osobę nieśmiałą, nieśmiałe osoby nie noszą takich odważnych fryzur i rockowych, charrakternych zestawów ! :) :)
    Super wyglądasz, zestaw jak najbardziej moje klimaty- absolutnie nic bym tu nie zmieniła <3

    czekamy na kolejną sesję :)

    pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zdjęcia;D Idealne miejsce na taką stylizacje;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś robiłam dużo zdjęć i pierwsze sesje także dla mnie jako strony fotografującej były troszkę stresujące, ale później już czysta zabawa! :) Efekty bardzo ładne, masz śliczną koszulę. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. MEGA zdjęcia :) jesteś bardzo ładna :)

    co powiesz na wspólna obserwację? :) ja już obserwuję :)
    pozdrawiam :*

    http://pazzz21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wooow świetna stylizacja
    Zapraszam http://poolyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń