poniedziałek, 1 lutego 2016

pierwsze kroki do pieknych włosow

Cześć :)
Dzisiaj post na temat pierwszych krokow do pieknych włosow. Jestem z zawodu fryzjerka wiec jakoś jednak wiedze na ich temat mam bądz co badz :).
Zastanawiałam sie jak wam to przedstawić ale chyba zrobie po prostu punkty i ewentualnie małe opisy :) 






1. PROSTOWNICE LOKOWKI
- pierwsze co trzeba ograniczyć a następnie wyeliminować to  zagrożenia w postaci ciepła czyli lokowki, karbownice i suszarki z ciepłym nawiewem.
Kiedyś nie wyobrażałam sobie nie pokrecenia włosow bo przecież jak ja wygladam a dzis odwrotnie! uwierzcie, że to tylko nasze głupie przyzwyczajenia.


2. MYCIE
-każdy rodzaj włosow moze znależć odpowiednia odzywke badz szampon. Najlepiej uzyc odzywki na konce a nastepnie lekko rozcienczonym szamponem myć nasade włosow/skalp. Używanie odzywek i masek to podstawa! a uwierzcie, że znam osoby, ktore odzywke w swojej łazience maja raz w roku a używaja jej moze ze 4 razy jak sobie przypomna, że coś takiego istnieje :).

3. PIELĘGNACJA NA CO DZIEŃ 
- codziennie przed wyjsciem z domu zabezpieczajcie włosy a raczej ich konce jakimś olejkiem badz olejem. Niewielka iloscia.


MAŁE ZŁOTE RADY :)
- przed każym myciem rozczeszcie włosy
- pamietajcie o nawilzeniu odzywkami badz maskami w zależnosci jaki stopien pielegnacji jest potrzebny
- suche rozdwojone konce trzeba sciac moze nie od razu całosc ale stopniowo ich juz nie odbudujecie tylko skleicie na jakis czas gdzie wroci to z podwójna siła.
- wzrost włosow zalezy od stanu skóry głowy , diety i witamin a także naszych hormonów. Zniszczone koncowki nic sie nie maja do cebulek!
-wyciskajcie włosy najlepiej reczniczkami z mikrofibry nigdy nie trzyjcie ich!
-mokre włosy sa najdelikatniejsze i mozą zrobić im najwieksza krzywde
- czeszcie włosy od końców i stopniowo kierujcie sie ku gorze. Ni wyrwiecie ich wtedy tak dużo i nie zrobicie kołtuna
- długie włosy = szczotka! a nie grzebyk
- pozwólcie im wyschnąć naturalnie
- jak juz suszycie to chlodnym nawiewem
- wiąrzcie na noc włosy w koczka badz warkocz
na codzien gdy nigdzie nie wychodzicie wyczeszcie włosy i zwiazcie. Po co maja sie koncowki ocierac po ubranie i macie ich cały czas dotykac
ograniczcie sie do minimum malowania ich! pamietajcie ze malujemy aby odrost jesli nie jest to diametralna zmiana.Najlepsze farby fryzjerskie mozna kupic juz od 21 zł a starczaja na dłuzej i maja lepsze składy
- próbujcie wszystkiego co mozecie systematycznie i długo pamietac aby trzeba aby nie nakladac wszystkiego na raz co za duzo to nie zdrowo
- nie spijcie w mokrych wlosach
-olejowanie włosow przed myciem to podstawa aczkolwiek nie u każdego moze sie sprawdzic
- szapony dla dzieci najlepsze do mycia bo delikatne i mały skład bez szkodliwych skladnikow. Natomiast raz w miesiacu trzeba umyc czyms mocniejszym


kochane to sa podstawy! same malutkie kroczki, ktore poprawią wasza kondycje włosow. Systematycznosc, systematycznosc i jeszcez raz systematycznosc! małymi kroczkami zawsze dalej zajdziecie niz na skróty bo łatwo sie zgubic :) pamietajcie! 
Ode mnie tyle ja zaczełam kuracje drożdzowa za jakiś czas relacja z całej kuracji.
Jeśli post wam sie spodoba bede dodawac czesciej tego typu. 

                                                                                                                  Miłego dnia i wdrażajcie sie!


7 komentarzy:

  1. Lovely post dear! Have a great week! xx

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie nie obejdzie się bez prostowania bo po umyciu mam siano i nie wiem czy da się coś z tym zrobić. Kilka rad sobie zapisałam i wdrożę do mojej pielęgnacji :) Od jakiegoś czasu sama stosuję kurację drożdżową z olejkami. Postaram się za jakiś czas dać moją opinię. Oczywiście obserwuję :)

    www.imkarolajn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyciagaj włosy na szczotce dobierz odpowiednia do długosci :) prawdopodobnie masz włosy wysoko parowe, ktore zazwyczaj pochłaniaja znacznie wiecej kosmetykow jakie sie im dostarcza przez co ciezko je odpowiednio dociażyc :). Spróbuj olejowanie, silikonow i masek intensywnie nawilzajacych :). Trzeba czekac na efekty ale jak ma byc lepiej to chyba warto? :)

      Usuń
  3. Bardzo fajne rady :) Ja walcze z moimi długo, bardzo długo. I w końcu zaczęły rosnąć szybciej :D!
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie jakieś 2 tygodnie temu zaczęłam intensywną regenerację moich włosów i znalazłam dzisiaj u Ciebie przydatne porady :*

    meengie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo sie cieszę że cos się przydało 😊 zapraszam częściej!

      Usuń
  5. Ciekawe rady :) Na pewno je zastosuję :)

    OdpowiedzUsuń