poniedziałek, 29 lutego 2016

tak po prostu




Cześć :)



 Pogoda jest straszna! dosłownie nie wiem jak u was z samopoczuciem w takie dni ale ja jestem rozdarta i nie do życia.
Nie sprzyja ona nawet w prowadzeniu bloga...nawet sie nie chce wychodzic na zdjecia bo jest zimno deszczowo ponuro. 

Co wyjdzie na chwile słonce, jest jeden dzien ciepło wzrasta nadzieje, że to juz wiosna ale jak szybko przyszlo tak i poszło :/
budzimy sie na drugi dzien  a tu za oknem śnieg i -9' . 

 Koncze w kwietniu szkole, mam zamiar isc na Wizaż od wrzesnia a nawet nie chce mi sie szukać jakiejś uczelni...no ale trzeba sie do tego jakos zabrac.

Nic nie potrafi mnie takze zmotywowac do cwiczen a zbliza sie lato :) jakos nigdy sie nie przejmowałam wygladem zawsze bylam szczupla ale poszlo mi teraz trosze w brzuszek i chetnie bym sie go pozbyła, niestety cwiczenia na brzuch moim zdaniem sa najgorsze z mozliwych i strasznie sie mecze. 

Jesli znacie jakies sposoby na poprawienie sobie samopoczucia w takie paskudne dni jakie mamy teraz za oknem to chetnie je wypróbuje! 

Nie bedzie mnie tutaj pewnie pewien czas do czasu az nie nabiore siły i radosci z zycia, ktorej teraz brakuje a resztki musze przeznaczac na inne rzeczy.

Nie dajcie sie dziewczyny! 



4 komentarze:

  1. Świetna bluza,a co do postu nie martw się mnie też dołuje ta pogoda nic się nie chce nie ma na nic ochoty i sił.. :)

    OdpowiedzUsuń