wtorek, 16 lutego 2016

ZASADA PIERWSZEJ MYSLI





cześć dziewczyny!


Tak sie ostatnio zastanawiałam czy tylko ja mam problemy z koncentracja, dążeniem do swoich postanowien i systematycznoscia :). Tez tak macie, że przychodzicie do domu bierzecie kąpiel chcecie sie nasmarowac balsamem aby odżywić skore ale zaczyna sie wasz serial po czym jestescie tak zmeczone juz, że idziecie spac i tak odkładacie to z dnia na dzien? 

Bądż chcecie zacząć cwiczyc aby wyrobić forme postanowicie, że zrobiecie trening tymczasem zadzwoni przyjaciółka zagadacie sie a nastepnie zapominacie co miałyscie zrobic i nastepną rzecz odkladacie z dnia na dzien?... ja tak mam a raczej chyba mialam :) bo staram sie wdrażać w swoje zycie tzw. ZASADE PIERWSZEJ MYSLI.

Staram sie nie odkladać nic na pozniej, jeśli mi przyjdzie do głoowy, że mam sie nasmarowac tym balsamem po prostu mimo serialu wstaje i siegam po niego, jak mam wyrzucić smieci nie biore sie najpierw za robienie obiadu tylko biore sie za wór :). 

Sposób znacznie ułatwiajacy życie przynajmniej dla mnie. Myśle, że my  kobiety z natury  jesteśmy chaotyczne i o czyms myslimy a zaraz zapominamy :). A jak jest u was z organizacja? Na mnie to działa w 100% wiec wdrażajcie w zycie a zobaczycie jak wiele zyskacie przy tym :) 


12 komentarzy:

  1. Ja staram się niczego nie odkładać i robić wszystko co muszę natychmiast. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę 😊 mi najlepiej zawsze wychodzi odkladanie

      Usuń
  2. no ja tak mam zazwyczaj ;) przez co czasami wychodzą nieporozumienia ;)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ty masz śliczną buzię! Takie delikatne rysy twarzy :* Co powiesz na wspólną obserwację? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej dziekuje :* no moge sie zgodzic :D

      Usuń
  4. Tak zawsze tak mam! Maseczka na twarz czeka chyba już z 3 tygodnie, a ćwiczenia robię systematycznie: jeden trening w miesiącu... :/

    OdpowiedzUsuń