piątek, 10 czerwca 2016

ZAKOPANE

Cześć :) 
Dzisiaj kilka słow na temat wypadu do Zakopanego. Wybrałam sie tam z chlopakiem i ze znajoma para Karolina i Michałem. O wyjezdzie zadecydowalismy sie 2 miesiace temu wiec to nie była decyzja na szybko lecz przemyslana. Kwatere mielismy na obrzeżach Zakopanego z polecenia u bardzo sympatycznych ludzi. Pokój piekny schludny, w kazdym pokoju łazienka wyposarzona w prysznic sedes i umywalke na korytarzu natomiast była do dyspozycji kuchnia. Znajdowała sie tam lodowka, mikrofalówka, płyta indukcyjna, garnki, talerze i sztućce. Do centrum Zakopanego mielismy 20 minut droga pieszo. Do dyspozycji były grille altanka huśtawki, wiec wszystko co potrzebne do wieczornego spedzania czasu. Z pobytu jestem bardzo zadowolona aczkolwiek moje kochane choroby sprawiały mi problemy przy wchodzeniu nad morskie oko oraz do jaskini mroznej gdzie szlak by w pewnym momencie tragiczny. Widoki nieziemskie mimo, ze bylam w tych miejscach kilka lat temu to wrazenie to samo. Mam takze wrazenie, że ludzie zdecydowanie inaczej tam zyja niz u mnie na Lubelszczyznie...nikt sie nie spieszy, nikt nie liczy pieniedzy wsiadasz w busa i raczej dla kierowcy to obojetne czy zapłacisz całosc sumy przy wysiadaniu czy aby połowe. Własciciele domku tak samo przyszli po oplaty ostatniego dnia dopiero i to tak jakby chodzilo o 3 zł a nie prawie 300 zł. Cos wspaniałego! im blizej dojeżdzalismy o domu w drodze powrotnej tym bardziej czlowiek wracał do rzeczywistosci. Jesli ktos z was jest zainteresowany wypadem do Zakopanego i chce niedrogi z polecenia nocleg z dobrymi warunkami to zapraszam po informacje :) 


























kot Kuba najwieksza atrakcja :) okropnie gruby kocur czekajacy pod drzwiami pokoju na smakołyki.

13 komentarzy:

  1. Ojej Zakopane, sto lat nie byłam. :) Super fotki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki! Ja ostatnio bylam 8 lat temu 😊

      Usuń
  2. Już tak dawno nie byłam w górach,że przeglądając zdjęcia aż zatęskniłam za tymi cudnymi widokami :)

    http://stylistfashioon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam rodzinę bardzo blisko zakopanego także hotelik odpada. ;)
    Ale czytając widzę, że bardzo fajnie trafiliście.
    Fajna fotorelacja!
    Pozdrawiam ♥

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia :) :*
    http://dyskonciara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam na sylwestra w Zakopanym. Cudowne miejsce ;) Pewno jeszcze nie raz tam wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwester plus zakopane to musi być cos pięknego 😊

      Usuń
  6. Ale cudownie, zadzroszczę :3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia :-) Świetna sprawa taki wypad do Zakopanego :-) Ja ostatnio byłam tam jakieś 12 lat temu i generalnie bardziej wolę morze od gór :-)
    Dziękuję za odwiedziny :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń